Naše obsahová strategie komunikuje přesně to, co uživatel v danou chvíli potřebuje vědět, aby se posunul dále v nákupním procesu.
Ve spolupráci s vámi nejprve zjistíme, kdo jsou vaše marketingové persony, jaké typické bolesti a radosti ve své každodenní činnosti řeší a vytvoříme profily vašich ideálních zákazníků.
Následně pomocí vlastních pokročilých algoritmů uděláme podrobnou analýzu klíčových slov.
A konečně na základě všech posbíraných dat navrhneme obsahovou strategii, která vám pomůže naplnit stanovené obchodní cíle.
Jen 3 % mávají peněženkou
Jen 3 % návštěvníků vašich stránek jsou připravena okamžitě koupit váš produkt. I přesto je obsah většiny B2B webů tvořen takřka výhradně pro tato 3 %. Zbytek návštěvníků tak nenajde své odpovědi a nenávratně odejde.
S námi máte kompletní pokrytí
Naše obsahová strategie zodpoví všechny potřeby vašich potenciálních zákazníků. A to bez ohledu na to, jestli teprve hledají pojmenování svého problému nebo už zvažují konkrétní řešení.