HubSpot CRM
28 nástrojů, které vám ulehčí život
HubSpot CRM je srdcem i duší všech HubSpot nástrojů. Tato pokročilá databáze dalece překračuje možnosti obyčejného CRM systému pro správu kontaktů.
Přinášíme vám přehled 28 nástrojů, které vám usnadní budování vztahů se zákazníky a stanou se vaším každodenním pomocníkem.
HubSpot CRM je k dispozici zcela zdarma a obsahuje i některé limitované funkce, které jsou v plné verzi dostupné v placených balíčcích Marketing Hub, Sales Hub či Service Hub. I tyto nástroje jistě stojí za vyzkoušení.
Nástroje dostupné v HubSpot CRM
Spravujte data a informace o vašich zákaznících jednoduše v přehledném rozhraní. Vytvářejte si vlastní datové sestavy pomocí filtrů a automatizujte běžné činnosti, jako je:
- plánování schůzek,
- zaznamenávání e-mailů,
- zaznamenávání telefonních hovorů,
- a vůbec všech interakcí zákazníků s vaší firmou.
Získejte přehled o tom, co daný kontakt dělá na vašem webu:
- Jaké stránky si zobrazuje.
- Jaké formuláře vyplňuje.
- Jaké obchody s ním máte otevřené.
- A mnoho dalšího.
Ukládejte a spravujte záznamy o každé firmě ve vaší databázi. Všechny podrobnosti i veškerou komunikaci uvidíte na jednom místě.
Ukládejte, sledujte, spravujte a vyhodnocujte všechny zakázky (obchody), na kterých váš obchodní tým zrovna pracuje.
Ukládejte, sledujte, spravujte a vyhodnocujte všechny úkoly a aktivity, které utvářejí vztahy s vašimi zákazníky.
Jakmile přidáte nějakou firmu do databáze, automaticky se k ní doplní další užitečné informace dostupné na internetu. Váš prodejní tým tak může strávit více času prodejem a méně času dohledáváním informací.
HubSpot CRM snadno připojíte ke své schránce u služeb Gmail či Outlook. Rázem tak můžete posílat e-maily přímo z CRM, nastavit sdílenou týmovou schránku a získat přístup k desítkám dalších užitečných nástrojů, které vám ušetří čas.
HubSpot Connect je knihovna tisíců externích nástrojů a aplikací, které můžete napojit do svého HubSpot účtu, a ještě více tak rozšířit možnosti jeho využití.
V HubSpot CRM nejste limitovaní množstvím předdefinovaných políček. Kdykoliv si můžete vytvořit pole vlastní a sbírat tak ty správné informace, které váš tým zrovna potřebuje.
Zpracovávejte problémy či požadavky vašich zákazníků jako tikety. Ty mohou být přiděleny členům týmu, organizovány, upřednostňovány a sledovány na jednom centrálním místě.
S nástrojem pro sledování potenciálních zákazníků zjistíte, které firmy navštěvují vaše firemní webové stránky a rovnou uvidíte všechny dostupné informace o nich.
Na jakoukoliv webovou stránku sledovanou ve vašem HubSpot účtu snadno přidáte pop-up formuláře, které vám pomohou sbírat data o vašich návštěvnících a měnit je v kontakty. Formuláře jsou samozřejmě optimalizované pro mobilní zařízení, žádný problém.
Vše se navíc automaticky ukládá do HubSpot CRM.
Vytvořte pro své webové stránky formuláře pro sběr dat o vašich návštěvnících. Vše se automaticky ukládá do HubSpot CRM.
Propojte svou HubSpot platformu s podporovanými reklamními sítěmi. Budete tak moci vytvářet publika přímo v HubSpot CRM. Rovnou také uvidíte, které reklamy vám generují zákazníky - a kdo ti zákazníci jsou.
Nastavte si sdílenou schránku pro všechny příchozí e-maily a zprávy z chatu. Celý tým tak může snadno spravovat komunikaci jeden na jednoho z centrálního místa. Nic se neztratí a žádný dotaz už nezůstane bez odpovědi.
Získejte data o svých marketingových a prodejních aktivitách i přehled o výkonu vašeho zákaznického servisu. Zjistěte, jak si stojíte a odhalte prostor pro zlepšení.
Sledujte a zaznamenejte každý e-mail, který si měníte s vašimi kontakty. Vždy, když příjemce vaši zprávu otevře nebo klikne na některý odkaz v ní, dostanete notifikaci do prohlížeče nebo na mobil.
Uložte si vaše nejlepší e-maily jako šablony k opětovnému použití. Sdílejte je se svým týmem pro rychlejší a jednotnější komunikaci.
Vytvořte si zásobu opakovaně použitelných odpovědí na často kladené otázky, které můžete rychle přidat do chatu nebo e-mailu a ušetřit tak čas sobě i zákazníkům.
Vytvořte si knihovnu plnou užitečných zdrojů a firemních materiálů, které můžete snadno sdílet se svými kontakty. Získejte přitom přehled, kdy a kde byl kontakty nejvíce aktivní.
Volejte zákazníkům přes VOIP přímo z HubSpot účtu. Hovory mohou být nahrávány a automaticky zaznamenány do HubSpot CRM k danému kontaktu pro budoucí použití.
Pošlete svým kontaktům odkaz, kde uvidí vaši dostupnost. Rovnou si tak s vámi mohou domluvit schůzku, aniž byste si museli dokola přehazovat e-maily typu "a kdy se to nejlépe hodí vám".
Použijte bota pro spojení návštěvníka s tím správným zástupcem vaší firmy, naveďte návštěvníka k užitečnému obsahu nebo komunikujte jeden na jednoho.
Chatujte jeden na jednoho s návštěvníky vašich stránek a dejte jim ty správné informace, které zrovna potřebují.
Pokud na svůj web nechcete přidávat nové formuláře od HubSpotu, stačí zapnout funkci sběru dat z externích formulářů. Všechny vaše současné formuláře tak budou automaticky ukládat posbíraná data přímo do HubSpot CRM.
Sledujte, v jakém stavu se nachází vaše zakázky (obchody/prodeje) a předpovídejte tak lépe své budoucí příjmy.
Odesílejte hromadné marketingové e-maily, které jsou testované a optimalizované pro různá zařízení. Pomocí drag&drop editoru a personalizačních tokenů vytvoříte účinnější e-maily.
Vytvářejte statické či dynamicky aktualizované seznamy kontaktů tvořené pomocí různých kritérií a dat z HubSpot CRM. Seznamy následně použijte pro osobnější obsah v e-mailech, na webu atp.