HubSpot Marketing Hub
Nástroje pro výkonné marketingové kampaně


 

HubSpot Marketing Hub obsahuje vše, co potřebujete pro úspěšné online marketingové kampaně, na jednom místě.

 

Nemusíte se tak přihlašovat do několika oddělených nástrojů a poté vše zdlouhavě vyhodnocovat někde v Excelu.

 

Marketing Hub je dostupný ve třech verzích: Starter, Professional a Enterprise.

 

 

HubSpot Marketin Hub - přehled všech nástrojů

Marketing Hub je nadstavbou HubSpot CRM a umožňuje tak přístup ke všem nástrojům, které jsou ve službě HubSpot CRM k dispozici.

Přidejte pop-up či klasický formulář na libovolnou webovou stránku sledovanou ve vašem HubSpot účtu a pohodlně sbírejte potřebné údaje o vašich kontaktech přímo do CRM.

Připojte účty z podporovaných reklamních sítí k vašemu HubSpot účtu. Cílová publika pro reklamy můžete vytvářet přímo z vašich dat uložených v HubSpot CRM. Přesně zjistíte, které reklamy vám generují zákazníky i návratnost investic.

Zaměřte ty kontakty, které opustily vaše webové stránky a zobrazte jim relevantní reklamy s ohledem na to, jaký obsah si u vás prohlížely. Retargeting funguje na Facebooku, Googlu či LinkedInu.

Chatujte živě s návštěvníky vašich stránek a dodejte jim informace potřebné k tomu, aby se z nich staly kvalifikované leady.

Rozšiřte funkci živého chatu pomocí konverzačních botů. Boti mohou místo vás kvalifikovat leady, sbírat a ukládat kontaktní údaje do CRM, organizovat schůzky a posílat leady za tím správným prodejcem.

Posílejte hromadné e-maily, jejichž formát je otestován a optimalizován pro různá zařízení i různé e-mailové schránky. Vytvářejte lepší e-maily pomocí "drag-and-drop" editoru a personalizačních tokenů.

Automatizujte své pracovní úkoly, e-mailový marketing, sociální média a reklamy. Pomocí intuitivního vizuálního editoru vybudujete robustní zákaznické cesty s množstvím spouštěčů.

Využijte SEO nástroje, se kterými zjistíte, o čem začít psát. Přímo v aplikaci dostanete rady pro vylepšení obsahu a pak už jen sledujete, jaké výsledky obsah generuje.

Pomocí výkonných nástrojů pro tvorbu příspěvků na blog i tvorbu landing page vytvoříte obsah optimalizovaný pro vyhledávače založený na osvědčených postupech.

Plánujte a zveřejňujte příspěvky a analyzujte jejich výkon pomocí nástrojů pro správu sociálních médií. Podpora Facebooku, Instagramu, LinkedIn, YouTube a Twitteru.

Zjistěte, jak jsou vaše videa na YouTube efektivní díky podrobným metrikám přímo ve vašem účtu HubSpot.

Implementujte personalizovaná tlačítka, která návštěvníky navedou ke klíčovým konverzním bodům na vašich webových stránkách. Optimalizujte je pomocí A/B testování a zjistěte, která mají nejlepší výsledky. Přidat můžete i tokeny z CRM pro personalizovaný zážitek.

Tvořte nádherné a responsivní vstupní stránky navržené pro generování konverzí. A skvěle vypadají i na mobilních zařízeních.

Použijte A/B testování textových i designových prvků na landing page i v e-mailech. A neustále zdokonalujte vítězné varianty.

Vytvořte si vlastní kritéria pro scoring kontaktů. Svůj scoringový systém pak použijte k segmentaci kontaktů, spuštění automatizovaných akcí a k dalším činnostem.

Automaticky ohodnocujte leady na základě stovek různých faktorů. Zaměřte se na zákazníky, kteří s největší pravděpodobností provedou nákup.

Nastavte si sdílenou schránku (pro příchozí poštu, zprávy z live chatu nebo Facebook Messengeru), kterou může používat celý váš tým a která umožňuje účinnou komunikaci jeden na jednoho.

Propojte e-mailové adresy vašich týmů se sdíleným inboxem. Příchozí e-maily snadno proměníte v tikety zákaznického servisu, nebo je rovnou pošlete do vaší sdílené e-mailové schránky k vyřízení. Žádné dotazy zákazníků už nikdy nezůstanou bez odpovědi.

Vytvářejte statické či dynamicky aktualizované seznamy kontaktů na základě různých kritérií pomocí dat uložených v HubSpot CRM. Použijte je k tvorbě personalizovaného obsahu v e-mailech, na webu apod.

Vytvářejte obsah, který vypadá dobře na všech zařízeních. Před publikováním si můžete prohlédnout, jak bude vaše dílo vypadat na straně příjemce.

Každý člen týmu může mít vlastní úroveň přístupu do jednotlivých nástrojů.

Získejte podrobná a přizpůsobitelná data o své marketingové výkonnosti, a zjistěte, co funguje a kde je potřeba se zlepšit.

Zavolejte našemu podpůrnému týmu, který vám rychle poskytne potřebnou pomoc. Vy se tak budete moci věnovat tomu, co je důležité: získávání nových leadů a rozvoji vašeho podnikání.

Získejte data z organického vyhledávání, jako jsou průměrná pozice, související dotazy, celkový počet zobrazení a míra prokliku (CTR) na vašich webových stránkách – přímo ve vašem účtu HubSpot.

Zabezpečte svůj obsah a údaje návštěvníků standardním SSL certifikátem použitým na všech stránkách hostovaných u HubSpotu. Vaši návštěvníci se tak nebudou muset ničeho obávat a vy zároveň můžete zvýšit svoji viditelnost ve výsledcích vyhledávání.

Sledujte webové stránky jiných společností, které působí ve vašem odvětví. Pomocí získaných dat můžete sledovat efektivitu vašeho webu, porovnávat ji s ostatními a postupně ji zvyšovat.

Připojte svůj účet HubSpot k subdoméně vaší hlavní domény a hostujte zde vstupní stránky, blogové příspěvky i další obsah vytvořený v platformě HubSpot.

Udržujte svá data mezi Salesforce a HubSpotem synchronizovaná a vždy aktuální.

Přizpůsobte obsah svých webových stránek a e-mailů zobrazením odlišného obsahu různým cílovým skupinám.

Jednotlivé části obsahu můžete seskupit do kampaní a zjistíte tak, jak každá landing page, každý blogový příspěvek atd. pomáhají dosáhnout vašich cílů.

Zjistěte efektivnost svého obsahu pomocí podrobných filtrů a ukazatelů, jako jsou bounce rate, průměrný čas strávený na stránce atp.

Zjistěte, které marketingové činnosti vytvářejí nejvíce nových leadů a generují nejvíce příjmů.

Hostujte a spravujte video soubory přímo ve službě HubSpot. Pak je vložte na své stránky a sociální média. K videím přidejte výzvy k akci a sledujte jejich výkonnost.

Uspořádejte uživatele do týmů podle regionu, obchodní jednotky, produktové řady a dalších kritérií. Přiřaďte týmům marketingové nástroje i jednotlivé záznamy v CRM. A rovněž budete pravidelně dostávat reporty o výkonnosti vašich týmů.

V HubSpotu můžete u jednotlivých nástrojů používat více měn.

Vytvářejte na míru přizpůsobené reporty o svých marketingových aktivitách a tato data použijte pro kvalifikovaná rozhodnutí o dalším postupu.

Organizujte uživatele na více úrovních podle týmu, regionu, obchodní jednotky, značky či jakéhokoliv jiného kritéria přesně podle vašich firemních potřeb.

Automaticky spouštějte různé úlohy, kdykoliv návštěvník provede na stránkách nějakou akci.

Vytvářejte skupiny kontaktů na základě konkrétních akcí, které tito uživatelé provádějí na vašich webových stránkách či ve vašem webovém produktu. Pomocí těchto seznamů můžete distribuovat personalizovaný obsah, předávat leady prodejcům apod.

Umožněte uživatelům přihlásit se do služby HubSpot jednoduše pomocí systému jednotného přihlášení (SSO). Zároveň tím zvýšíte bezpečnost a budete mít větší kontrolu nad tím, kdo má přístup.

Udělte týmům různé úrovně přístupu k vašemu blogu, landing page a webovým stránkám na základě rolí, regionu a dalších kritérií. Týmy tak budou moci zobrazovat a upravovat pouze ten obsah, který se jich týká.

Stanovte maximální počet e-mailů, které by vaše kontakty měly v určitém časovém období obdržet. Tím předejdete tomu, že těmto kontaktům budete posílat nadměrné množství e-mailů.

Přidejte do svého účtu HubSpot další domény. Spravovat obsah a měřit jeho úspěšnost tak budete moci snadno v jedné platformě.

Zjistěte, jak úspěšný je váš obsah na základě kritérií, které jsou pro vaše podnikání nejdůležitější. Filtrujte podle domény, země či libovolného URL odkazu na vašem webu.

Získejte ze svého účtu HubSpot podrobná marketingová data, která budete moci analyzovat přesně podle vašich potřeb.

HUBSPOT DEMO ZDARMA

HODÍ SE HUBSPOT PRO VAŠI FIRMU?

Zvažujete používat HubSpot ve vaší firmě, ale chcete si být 100% jistí, že je to pro vás to pravé řešení?

 

Není nic jednoduššího, než to zjistit během 30minutového video hovoru, kde vás provedeme celou platformou.

 

POŽÁDAT O UKÁZKU