Follow-up, personalizovaný e-mailing, zahřívání leadů, aktualizace dat v CRM, pravidelné NPS kampaně, edukace potenciálních zákazníků a další desítky rutinních činností vyřešíte jednou provždy s marketingovou automatizací.
Marketingová automatizace nabízí řešení pro potenciální zákazníky i pro zákazníky stávající.
U potenciálních zákazníků se postará o jejich edukaci a postupnou přípravu k prodeji.
U stávajících zákazníků zase o jejich péči, budování vztahů i vedení k dalším nákupům.
Jakmile zkombinujete automatizaci se všemi používanými kanály a nástroji, dostanete marketingovou mašinu na spokojené zákazníky.
Nepsané pravidlo v B2B
Čím delší nákupní cyklus, čím dražší a sofistikovanější produkt, čím více lidí je zapojeno do nákupního procesu, tím více kontaktních bodů kupující potřebuje pro rozhodnutí o nákupu.
Automatizovaný marketing
S marketingovou automatizací vytvoříme výkonný marketingový systém, který se za vás postará o to, aby na každém kontaktním bodu získal potenciální zákazník přesně ten druh informací, jaký zrovna potřebuje. Postupně jej tak provedeme celým nákupním procesem.