Digitální marketing, pokud má přinášet skutečné obchodní výsledky, vyžaduje holistický přístup.
Musí vám poskytnout řešení a nástroje pro 4 klíčová stádia, kterými dnešní kupující prochází, než se stane vaším spokojeným zákazníkem.
Těmi stádii jsou:
- Přivedení
- Konverze
- Příprava k prodeji
- Poprodejní péče
Buldok vám pomůže navrhnout a implementovat vhodnou strategii pro všechna tato klíčová stádia a k tomu vás vybaví taktickými nástroji, s jejichž pomocí dosáhne váš marketingový tým maximální efektivity a požadovaných výsledků.
Přivedení
Oslovíme vaše potenciální zákazníky přesně ve chvíli, kdy hledají vaše produkty a přivedeme je k vaší nabídce.
Vytvoříme pro váš web kvalitní obsah, který si zamilují návštěvníci i vyhledávače.
Pomocí PPC kampaní potom dostaneme obsahové nabídky před vaše potenciální zákazníky - bez ohledu na to, na jakém kanálu se zrovna pohybují.
Pro přivedení potenciálních zákazníků k vaší nabídce použijeme:
- SEO
- Obsahový marketing
- Sociální média
- PPC reklamu
Konverze
Návštěvnost sama o sobě nic neznamená. Proto je potřeba konvertovat anonymní návštěvníky na neanonymní leady, ty dále kvalifikovat a ve vhodnou chvíli je předat prodejcům.
K tomu vydláždíme vašim návštěvníkům konverzní cesty, po kterých je povedeme přesně tam, kde je chceme mít.
Jakmile provedou požadovanou konverzi, budeme schopni sledovat jejich další aktivitu a určit, komu je potřeba se věnovat přednostně (protože je nejvíce připraven k nákupu) a koho naopak musíme k prodeji nejdříve připravit, aby se pohodlně posunul v nákupním rozhodování do dalšího kroku.
Anonymní cizince změníme na kvalifikované leady pomocí:
- Chytrých online formulářů
- E-mailového marketingu
- Live chatu a chat botů
- Konverzních cest
- Chytrého obsahu
- A/B testování
- Call-to-action prvků
- Generování a trackování leadů
- CRM
- Marketingové automatizace
- Landing pages
Příprava k prodeji
Ne všechny leady jsou si rovny. Liší se kvalitou, připraveností k nákupu, nacházejí se v odlišné fázi nákupního cyklu, disponují jinou hloubkou informací atp.
A protože je každý lead unikátní, musí se k němu také tak přistupovat.
Chce to personalizovaný marketing podpořený marketingovou automatizací, který místo vás připraví leady k nákupu.
Studené leady připravíme k obchodnímu jednání využitím:
- Lead Scoringu
- E-mailového marketingu
- Obsahového marketingu
- Marketingové automatizace
- Account based marketingu
- CRM systému
- Integrace s vnitropodnikovými systémy (Salesforce, ERP systémy....)
Poprodejní péče
Práce moderního marketingového oddělení nekončí předáním leadů salesu, právě naopak. Marketéři musí zákazníkům poskytovat hodnotu i po dokončení nákupu a v ideálním případě z nich udělat nadšené ambasadory značky.
Se správnou technologií jednoduše vytvoříme inbound marketingové kampaně vedoucí zákazníky k opakovaným nákupům a třešničkou na dortu se stane posílení věrnosti zákazníků k vaší značce.
Marketingové nástroje pro poprodejní péči:
- CRM
- E-mailový marketing
- Marketingová automatizace
- Sociální média