Inteligentní marketing

Přestaňte dělat reklamu. Dělejte marketing. Marketing, který vám umožní přitahovat kvalitní publikum, konvertovat leady a připravovat je k nákupu 24/7/365. To vše s prokazatelným ROI.

Chci začít
Setrvačník - Marketing

Digitální marketing, pokud má přinášet skutečné obchodní výsledky, vyžaduje holistický přístup.

 

Musí vám poskytnout řešení a nástroje pro 4 klíčová stádia, kterými dnešní kupující prochází, než se stane vaším spokojeným zákazníkem.

 

Těmi stádii jsou:

  1. Přivedení
  2. Konverze
  3. Příprava k prodeji
  4. Poprodejní péče

 

Buldok vám pomůže navrhnout a implementovat vhodnou strategii pro všechna tato klíčová stádia a k tomu vás vybaví taktickými nástroji, s jejichž pomocí dosáhne váš marketingový tým maximální efektivity a požadovaných výsledků.

 

 

Přivedení

Oslovíme vaše potenciální zákazníky přesně ve chvíli, kdy hledají vaše produkty a přivedeme je k vaší nabídce.

 

Vytvoříme pro váš web kvalitní obsah, který si zamilují návštěvníci i vyhledávače.

 

Pomocí PPC kampaní potom dostaneme obsahové nabídky před vaše potenciální zákazníky - bez ohledu na to, na jakém kanálu se zrovna pohybují.

 

Pro přivedení potenciálních zákazníků k vaší nabídce použijeme:

  • SEO
  • Obsahový marketing
  • Sociální média
  • PPC reklamu

 

 

Konverze

Návštěvnost sama o sobě nic neznamená. Proto je potřeba konvertovat anonymní návštěvníky na neanonymní leady, ty dále kvalifikovat a ve vhodnou chvíli je předat prodejcům.

 

K tomu vydláždíme vašim návštěvníkům konverzní cesty, po kterých je povedeme přesně tam, kde je chceme mít.

 

Jakmile provedou požadovanou konverzi, budeme schopni sledovat jejich další aktivitu a určit, komu je potřeba se věnovat přednostně (protože je nejvíce připraven k nákupu) a koho naopak musíme k prodeji nejdříve připravit, aby se pohodlně posunul v nákupním rozhodování do dalšího kroku.

 

Anonymní cizince změníme na kvalifikované leady pomocí:

  • Chytrých online formulářů
  • E-mailového marketingu
  • Live chatu a chat botů
  • Konverzních cest
  • Chytrého obsahu
  • A/B testování
  • Call-to-action prvků
  • Generování a trackování leadů
  • CRM
  • Marketingové automatizace
  • Landing pages

 

 

Příprava k prodeji

Ne všechny leady jsou si rovny. Liší se kvalitou, připraveností k nákupu, nacházejí se v odlišné fázi nákupního cyklu, disponují jinou hloubkou informací atp.

 

A protože je každý lead unikátní, musí se k němu také tak přistupovat.

 

Chce to personalizovaný marketing podpořený marketingovou automatizací, který místo vás připraví leady k nákupu.

 

Studené leady připravíme k obchodnímu jednání využitím:

  • Lead Scoringu
  • E-mailového marketingu
  • Obsahového marketingu
  • Marketingové automatizace
  • Account based marketingu
  • CRM systému
  • Integrace s vnitropodnikovými systémy (Salesforce, ERP systémy....)

 

 

Poprodejní péče

Práce moderního marketingového oddělení nekončí předáním leadů salesu, právě naopak. Marketéři musí zákazníkům poskytovat hodnotu i po dokončení nákupu a v ideálním případě z nich udělat nadšené ambasadory značky.

 

Se správnou technologií jednoduše vytvoříme inbound marketingové kampaně vedoucí zákazníky k opakovaným nákupům a třešničkou na dortu se stane posílení věrnosti zákazníků k vaší značce.

 

Marketingové nástroje pro poprodejní péči:

  • CRM
  • E-mailový marketing
  • Marketingová automatizace
  • Sociální média

Jste připraveni posunout váš marketing na novou úroveň?

Udělejte první krok a domluvte si s námi online schůzku.

Že se nemůžete dočkat? Zavolejte nám na +420 775 344 950.